fredag 17 april 2009

Telefonsex


Nej, missförstå inte överskriften. Det här inlägget handlar om de stackars (ofta unga människor) som alltid lyckas ringa vid fel tillfälle och vill pracka på en massa gratis saker som man sedan får betala hutlöst mycket för i frakt.

En kväll ringde det någon och ville prata med Manfred. Hehe, tänkte jag... telefonsex...

Och han sitter och pratar med henne lääänge. Och han ställer intresserade frågor och hummar lite förstående - allt naturligtvis på sin tysk-svenska.

...jasså, var 3e månad.

...kommer du förbi då? (???)

...gratis...

Sedan säger han på fullaste allvar till den stackars tjejen:
Det är säkert en jättebra produkt men jag arbetar som tomte varje jul. Det betyder att jag bara rakar mig en gång per år (efter julafton) sedan måste mitt skägg växa....

Rakhyvlar. Världens bästa rakhyvlar

Det enda som vi emellanåt köper via telefon är ett miniabo av Kalle Anka till Daniel. Det är så häftiga leksaker med där.

Angående bilden kan jag säga att jag INTE var begeistrad över skägget. Den enda som tyckte att han var väldigt snygg i det var hans mamma så jag sa att om han ville imponera den åldersgruppen kan han ha skägget kvar. Inte annars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar