söndag 4 juli 2010

Folksfest?

Sveriges största folksfest har börjat. Jag menar självklart Falsterbo.
En underbar plats på jorden för hästmänniskor och ännu bättre om solen skiner. Då är det suveränt.
Och jag missar det i år!

Tidningen Ridsport förkunnar stort: Falsterbo visas på TV!
Men inget i direktsändning. Och inget på tider som är attraktiva eller vad sägs om 22.30 - eftersänt förstås. Sammanlagt - tror jag - 3 timmar.

Det har gjorts tester med web-TV - bl.a från Ponny-SM mm.
Varför går det inte att fortsätta med det?

Så för framtiden får ni en webadress av mig: www.clipmyhorse.de - Web-TV som sänder nästan varje helg - hopp som dressyr på de flesta största tävlingsplatserna i Tyskland.
Och för dom som inte som vi är lyckligt lottade med tysk TV så kan jag avslöja att de kommer att direktsända från Aachen. Hela tävlingen. Så kryssa för det i kalendern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar