torsdag 8 september 2011

Födelsedag

Igår var det två år sedan jag hade min olycka.
På dagen 2 år sedan ingen visste om jag skulle överleva.

Men tiden läker alla sår.
På något vis är det så.

På 1årsdagen mådde jag inte så bra när klockan närmade sig 16.20
Fick andnöd och allt kom upp igen.

Igår tänkte jag på det vid vissa klockslag...
Tiden rinner på. Minnen blir kvar men vissa bleknar.
Och det är kanske bra så.

Man brukar säga att i nöden märker man vem som är en vän.
Det kristalliserade sig rätt snart vilka som inte var det...

Vår ridbana har klarat av kopiösa mängder med vatten i år.
Men nu är den klafsig. På ett sätt rätt bra för det är ju inte alltid heller optimala förhållanden när man åker iväg och tävlar.

Jag har "dammat" av Skattkistan igen. Och byggt en ny butik till den. Gå gärna in och titta: www.skattkistanivetlanda.se därifrån finns länk till www.butiken.skattkistanivetlanda.se

Fler produkter följer men jag har "deadline" på Hästvaruhuset till mitten av oktober. Kan tyckas låååång tid - men i websammanhang är det ingenting känns det som.

Det är tävlingsdags i helgen igen. Men det får bli ett eget inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar