lördag 5 oktober 2013

Hemsidan var det ja

Sedan dagar tillbaka sitter jag och försöker göra om hemsidan.
Jag har alltid massor av ideer och synpunkter när det gäller andra (s) hemsidor men när det kommer till min egen tryter fantasin. Jag fastnar liksom i ett mönster och ifrågasätter vartenda ord jag skriver.
Det är säkert den "gamla reklamaren" i mig som ger sig tillkänna.

Det har ju funnits orsaker till att hemsidan inte uppdaterats på över ett år - väl överlagda orsaker - men nu ska en ny ut. Snarast. Helst igår. Och ideerna vägrar komma...

Så är det ju med ridning ibland också. Har vi inte alla suttit och tittat på världsklasshoppning eller dressyr och sedan åkt ut till stallet och trott att stackars Brunte plötsligt ska gå Grand Prix!?! Och så slutar skiten med att man blir besviken...
Det gäller ju att alltid ha koll på vad man kan och vad hästen kan - och att det faktiskt har med dagsform att göra - inte med vad du sett på TV - för där ser det för det mesta skitenkelt ut!

Nä, nu ska jag bry de små grå cellerna igen - och inte skriva massa strunt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar