tisdag 3 mars 2009

en konstig dag


Det känns verkligen konstig att lämna iväg Isabelle i 14 dagar!
Fast jag tror att hon kommer att ha jättekul.
3 väskor har hon med sig. Sin bandyväska och 2 resväskor. Bandyväskan vägde TON!
Men vad har hon tagit med sig? Jo, hantlar! På 6 kg. Inte undra på att väskan var tung.

Monika och Jens hämtade mig på Hof Kirchhorst och vi åkte till Kiel. Där var alla affärer öppna och det var medelålders marknad.
Så mysigt det var att gå där!
Jag köpte T-shirts till mina kiddies. På Isabelles står det (på tyska) byter brorsa mot ponny.
På Daniels står det byter syrra mot traktor.
Monika köpte en till Finn också (Han är 18). Alla känner väl till Puma-Märket med den hoppande pantern... På den här T-shirten ligger pantern på rygg och därunder står det COMA...

Resan hem gick bra. Men det var tomt i hytten kan jag säga. Och jag får verkligen behärska mig för att inte vilja ringa Isabelle var 5e minut för att fråga hur det är...

Som vanligt är man helt sjukt trött när man kommer hem. Det känns som om man inte sovit på hur länge som helst.

Massor av saker att ta tag i när man väl är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar