tisdag 5 januari 2010

2010

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Men det är ju bara roligt att skriva när det händer något.

Och när det inte gör det - eller endast handlar om återbesök på sjukhuset så är det varken kul att skriva om det eller för den delen läsa om det.


Jag borde gå ut med kameran och ta massa snöbilder! Det är så vackert när det är fruset i träden och hästarna blir glada över att dom kan röra sig.


Jag går ut och fascineras över just träden och tänker, va f...n, VEM tycker det är kul att titta på massa träd sen. Alltså fotar jag inne istället...


Jag har ju ett nytt skötebarn: Pärlvaruhuset. http://www.parlvaruhuset.se/

Äntligen har jag tagit mig för att öppna en pärlbutik! Det har jag velat göra länge faktiskt.

Gick och funderade på ett passande namn (som inte redan var upptaget) men till slut blev det solklart! Det måste bli Pärlvaruhuset. Jag är inne i en "skapande" fas - men inte ett enda pannband till hästar till! Det har blivit smycken - mest örhängen - och en del av de redan skapta pannbanden har gjorts om till helt klart superläckra halsband!


Jag tänker inte lägga ut bilder på pärlor och smycken här - är du nyfiken så besök gärna Pärlvaruhuset. Det här ska fortsätta att vara hästarnas och vår blogg.

Dessutom har jag gjort en pärlblogg som jag inte kommer ihåg namnet på just nu (smart drag) men det ligger under länkar.

Hästarna verkligen älskar det här vädret. Isabelle har varit nere på fälten och galopperat och jag blir ju SÅ SUGEN!!! Men jag har inte fått klartecken för ridning ännu.

Grace Kelly är omplacerad hos Christina. Det går verkligen jättebra och Christina är så glad i henne! Hon har tom varit ute alldeles ensam i skogen!

Och vi har fått hem en överraskning men DET skriver jag mer om i nästa inlägg...
//Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar