måndag 8 juni 2009

Jag är kär...




kan man bli annat när man får föl? Lilla Flash For Fantasy (det är nog det krångligaste namn vi någonsin gett ett föl) är ju helbror med MentToBe e. Falco u. Kiara.

MentToBe var ju inte planerad utan Falco hoppade resolut ut ur sin box och betäckte Kiara som hade föl vid sidan, lilla Kimba e. Welsh-hingsten Eyarth Mambo.

MentToBe var ju som föl underbart korrekt så då bestämde vi oss för att betäcka Kiara igen med Falco. Och sedan hade vi ju tänkt sälja henne...

Resultatet blev lilla Flash och Manfred säger: jag tror inte det är sista fölet Kiara får efter Falco...
Never change a winning Team! Det blir fler föl...

Så jag tog mig ut i hagen för att fotografera Falco.... Bilderna i bloggen hamnar inte riktigt där dom ska, men jag vet ju att jag har en snygg hingst (2 eftersom vi har Dark Macig också) men så absolut underbart vacker Falco är!
Så jag är nog lite kär i honom också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar