onsdag 22 juni 2011

lite tur kanske?

jag tycker att jag har riktigt oflyt för tillfället. På något vis fungerar inget som det ska. Volvon är tejpad med silvertejp (det som inte går att laga med silvertejp är inte sönder) - när Manfred trimmade gräset flög en sten upp och splittrade en bakruta. Mazdan låter som värsting-vrål-åk - för någon vecka sedan hade Oskar (Daniels kompis) rusat ut för han trodde att det kom en skithäftig bil - då var det Manfred i Mazdan. Hästarna håller sig friska iallafall, peppar, peppar - en till katastrofhelg vill jag inte vara med om! Vi spelar Triss - och vi brukar kunna spela flera veckor och vinna småsummor som investeras i nya trisslotter - men den sista gav... ingenting.
Vädret är tråkigt (OK, det är det för alla) nja, tiderna kunde vara bättre.
Så jag tänkte att jag kanske har lite tur i en utlottning istället och är med om en utlottning på en knallröd Ipod via följande länk:

länk till det här blogginlägget (tävlingen)

skulle kännas lite upp-piggande med en knallröd Ipod. Förmodligen skulle jag behöva ta med den i sängen när jag sover också - kan tänka mig att ungarna har massor av bra argument varför dom ska ha den och inte jag, hehe.
Bytet till Loopia däremot tror jag var ett smart drag. Jag betalar ju rätt mycket för mina båda butiker idag och håller på att testa att lägga upp Hästvaruhuset till att börja med i OpenCart. Blir rätt bra faktiskt - ni ska få provkika någon gång framöver.

Dags att fodra hästar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar