torsdag 7 juni 2018

Bråda tider

Snart är det dags för vårat stall-loppis att öppna igen. Närmare bestämt den 16.6.
Nu när hästarna är ute så ska hela stallet göras iordning och städas, upp med tavlor, in med möbler och alla loppisgrejor.

Nytt för i år är att både Pärlbutiken.se och BaraSalt.nu flyttar in i Lill-loppiset - det som innan var "fin"-loppiset.

Och jag funderar medan jag fixar och donar: hur fick allt detta plats i huset när jag knappt vet var jag ska göra av det på 35 qm???

Men det börjar ta gestalt och efter 9 år på nätet är det nu steget fullt ut att ha en fysisk pärlbutik.

Både Pärlbutiken och BaraSalt ligger mig ju varmt om hjärtat!
BaraSalt finns naturliga eteriska oljor, doft- och parfymoljor, socker- och saltskrubb, fina stenar både trumlade och råa, vatten- och dekostenar till ädelstenvatten och en mängd andra saker som aromalampor och annat tillbehör.

Pärlbutiken har i stort sett allt till din egna smyckestillverkning men även en del färdiga smycken.
Här finner du även hobby- och pysselartiklar såsom looms och paracord.
Även en del fina pannband till hästar och hundhalsband och koppel finns färdiga eller görs på beställning. Precis som du vill ha det.


Utbudet finner du på respektive hemsida.

Fram till den 15.9.2018 har vi följande öppettider:

onsd.-fred. 12.00-18.00
lörd.-sönd. 10.00-17.00

Vill du komma en annan tid? Ring 070-292 50 16.

Hästvaruhuset kommer att vara öppet under samma tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar